Wat is het verschil tussen shortlease en zakelijk huren?
Zakelijk kan er bij ons op dag- en weekbasis gehuurd worden. Als er langer dan één maand gehuurd wordt kunnen wij shortlease aanbieden. Dit is een vorm van ‘lange termijn huren’ waarbij de flexibiliteit van huren wordt gecombineerd met het prijsniveau van leasen.
Waar kan ik een zakelijke offerte aanvragen?
Uw aanvraag voor een zakelijke offerte kunt u doen via kavautoverhuur.nl/offerte-aanvragen. Ook kunt u mailen naar sales@kavautoverhuur.nl of u kunt telefonisch contact met ons opnemen via 085 – 024 1200.
Kan ik op rekening huren?
U kunt een zakelijk account ofwel debiteuren nummer aanvragen via Bedrijf aanmelden. Vervolgens hoeft u dit nummer alleen te vermelden bij het aanvragen van een factuur om zakelijk op rekening te kunnen huren.
Kan ik een voertuig bij een andere vestiging inleveren dan waar ik hem opgehaald heb?
In overleg met de betreffende KAV-vestiging kunt u kiezen voor een zogenaamde one-way-rental. Hiervoor wordt een extra dag huur in rekening gebracht.
Kan ik mijn eigen auto parkeren bij het verhuurstation tijdens de huur?
In overleg met betreffende KAV-vestiging is dit mogelijk.
Wat is inhoudelijk een huurdag?
Een huurdag is een kalenderdag en loopt van 07.00 uur tot de volgende morgen 07.00 uur.
Wat is de borg en op welke wijze kan ik deze voldoen?
Voorafgaand aan de huur dient u een borg voldoen. Dit kan door middel van online (iDeal betaalverzoek), pinnen of creditcard. De borg bestaat uit het eigen risico bedrag vermeerderd met de vermoedelijke huursom van het voertuig. Deze huursom bestaat uit de verwachten huurprijs, de verwachte extra gereden kilometerprijs, de eventuele premieverlaging eigen risico, de eventuele verzekeringspremie en het brandstofverbruik.
Waar laat ik de sleutel na sluitingstijd?
De sleutel kunt u deponeren in de daarvoor speciaal geplaatste sleutelpaal naast de entreedeur van de KAV-vestiging. Wanneer u de auto na sluitingstijd inlevert blijft u verantwoordelijk voor de auto tot op het moment dat wij de auto innemen op het eerstvolgende moment dat we weer geopend zijn.
Let op! Controleer na gebruik of de sleutels uit de draaischijf verdwenen zijn, u blijft aansprakelijk bij nalatigheid hiervan!
Moet ik bij terugkomst na sluitingstijd later langskomen om af te rekenen?
Nee, dat hoeft niet. U krijgt de factuur bij ons altijd per mail. Ook als u de borg/huur online, met pin of creditcard heeft betaald. De daadwerkelijk huursom zullen wij verrekenen met de borg.