Ophalen, inleveren en bezorgen

Helemaal op de hoogte?

Veelgestelde Vragen

Wat zijn jullie openingstijden?

Kan ik mijn eigen auto parkeren bij de KAV vestiging tijdens de huur?

In overleg met betreffende KAV vestiging is dit mogelijk.

Wat zijn de kosten voor het brengen en/of ophalen van een voertuig?

Als je gebruik wilt maken van onze bezorg- en/of ophaalservice, dan dient u dit op voorhand te bespreken met de KAV vestiging.

Onze KAV vestiging kan de beschikbaarheid voor je nagaan. Je dient rekening te houden met een minimum van € 82,00 (incl. BTW 21%) per beweging.

Als je voor het eerst bij ons huurt, dan dien je voorafgaand aan de huur langs te komen bij onze KAV vestiging om je gegevens in orde te maken.

Waar laat ik de sleutel na sluitingstijd?

De sleutel kun je deponeren in de daarvoor speciaal geplaatste sleutelpaal naast de entreedeur van de KAV vestiging. Wanneer je de auto na sluitingstijd inlevert blijf je verantwoordelijk voor de auto tot op het moment dat wij de auto innemen op het eerstvolgende moment dat we weer geopend zijn.

Let op! Controleer na gebruik of de sleutels uit de draaischijf verdwenen zijn, je blijft aansprakelijk bij nalatigheid hiervan!

Geldt de bezorgservice ook vanaf luchthavens?

Nee, wij kunnen onze bezorgservice niet aanbieden vanaf luchthavens.

Wanneer krijg ik mijn borg terug?

De borg wordt maximaal 5 werkdagen nadat u de factuur van ons heeft ontvangen teruggestort.

Als u vragen heeft over terugstorting van uw borg, neem dan contact op met tbv@kavautoverhuur.nl onder vermelding van het factuurnummer.

Ik heb een bekeuring (boete) ontvangen. Wat moet ik nu doen?

Het kan voorkomen dat u een bekeuring (boete) hebt gekregen tijdens de huurperiode.

• Als eerste ontvangt u een factuur à € 15,- administratiekosten, met daarachter een kopie van de oorspronkelijke bekeuring.
• De factuur à € 15,- administratiekosten moet, zoals vermeld op de factuur, worden voldaan aan KAV Autoverhuur B.V.
• De kopie van de bekeuring dient u NIET te betalen. Deze is alleen ter informatie van wat u kunt verwachten.
• Binnen 16 weken ontvangt de hoofdhuurder de te betalen boete thuis vanuit de instantie (CJIB of Gemeente) met daarop een nieuwe tenaamstelling, aanslagnummer en betalingstermijn.
• Deze boete moet, zoals te verwachten, wél betaald worden aan de desbetreffende instantie.

Wij factureren € 15,- administratiekosten voor het in behandeling nemen van de bekeuring, conform de algemene voorwaarden Bovag verhuurbedrijven.

Als u vragen heeft over uw bekeuring (boete), neem dan contact op met debiteuren@kavautoverhuur.nl onder vermelding van het factuurnummer.

Telefoonnummers